poniedziałek, 10 sierpnia 2009

Flower fairies - c.d.

Moje zauroczenie kwiatowymi elfami C.M. Barker trwa nadal. Cały czas drążę temat i wyszukuję nowości. Tak znalazłam stronę: http://www.themostbeautifulcards.co.uk/%283st00f2jxsddbc55f53p3d55%29/default.aspx (trzeba kliknąć w menu z lewej strony na zakładkę pt "Flower fairies") oraz sklep z papierami http://www.hobbyextra.nl/series.aspx?SubID=44&HoofdID=1&TaalID=1, gdzie można zobaczyć gotowe kartki zrobione ze specjalnego papieru scrapowego (którego jestem szczęśliwą posiadaczką !!! - dzięki Mirablece, która dała mi namiary :-))))) ).

Siedzę i podziwiam te małe dziełka. Szczególnie podobają mi się misterne prace w 3D. Muszę sama coś w końcu wymyślić i zdekupażować. Mam nadzieję, że tan papier nada się także do decou.

1 komentarz:

liry_ck1 pisze...

Urocze dziełka
Urocze tematy
Zapewne nie jestem w błędzie
Pewnie - bo dusza,to już wiem -
głos też przepiękny będzie
Łanowi konwalii - być może -
winne pokłonu wszystkie kwiaty Kornwalii.