czwartek, 13 września 2012

Ptaki na wielkiej skrzyni

Zabrałam się w wakacje do ozdobienia wielkiej skrzyni. Postanowiłam tym razem użyć papieru ryżowego z ptakami. Praca była dosyć absorbująca, bo musiałam zamalować i pocieniować żółte tło z papieru ryżowego, na którym był w/w motyw. Okulary poszły w ruch, bo robota była misterna. Trud się opłacił, bo wyszło bardzo fajne decou, z którego jestem na prawdę zadowolona. Okucia są przysłowiową kropką nad i.





Chwilowo dosyć mocno absorbują mnie inne "życiowe rewiry", więc z decou muszę przystopować. Ale obiecuję, że za jakiś czas coś nowego zmaluję i pochwalę się na blogu.

10 komentarzy:

Fabryka Spokoju pisze...

Niesamowita ta skrzynia, widać od razu, jak wiele pracy (i serca oczywiście!) musiałaś w nią włożyć :)

Ps. Może warto wyłączyć weryfikację obrazkową przy komentarzach? Za każdym razem, gdy próbuję coś napisać, muszę przynajmniej 2-3 razy wpisywać te hasła z obrazków...

Ewa Pantak pisze...

Piekna :)

Konwaliowe Pole Blog pisze...

Fabryka Spokoju, dziękuję za wpis ! Już zmieniam opcje umieszczania komentarzy. Nie będzie już obrazkowej weryfikacji (która nota bene mnie też denerwuje ... ).

Anonimowy pisze...

Piękna skrzynia, masz talent!
Przy okazji zapraszam do posłuchania mojej twórczości: http://www.youtube.com/watch?v=wGdlG3fgInk&feature=share Bastek ;)

Nika pisze...

Skrzynia prezentuje się bardzo ładnie i cieniowania jakie dopracowane:-))

Mari pisze...

Preciosa muy fina
Saludos desde España

Tatiana75 pisze...

Śliczna skrzynia!!!

malwinkasss pisze...

Ja jestem pod wrażeniem. Coś pięknego.

www.tymczasemwbulgarii.blogspot.com

Mike pisze...

very beatiful

Obserwator pisze...

Naprawdę masz talent. Jak się patrzy to chce się samemu spróbować :)